שיפור יחסי המרה (באנגלית: CRO – Conversion Rate Optimisation) היא האמנות של הגדלת כמות ההמרות באתר, ללא הגדלת כמות התנועה הנכנסת לאתר.
אנו משקיעים המון זמן וכסף בהגדלת ושיפור התנועה לאתר. אך האם אותם גולשים מבצעים את הפעולות שאתם מצפים או רוצים שיבצעו באתר?
מה היא המרה?
המרה היא פעולה ספציפית אותה אנחנו רוצים שהגולש יבצע באתר או בדף הנחיתה שלנו, למשל: רכישה, מילוי טופס צור קשר, רישום לאתר, הורדת קובץ, הצטרפות לרשימת דיוור, חיוג למספר טלפון ועוד.
מה אנחנו מציעים?
אנו מציעים שירותי CRO לשיפור ביצועי האתר שלכם על ידי בניית אסטרטגיית אופטימיזציה מותאמת ליעדי ההמרה שהגדרתם באתר וביצוע מבחני A/B לבדיקת מסרים ומבנה שונה בדפי הנחיתה באתר.
איך אנחנו עושים את זה?
1. מחקר וניתוח
פעילות שיפור יחסי המרה אינה מבוססת על ניחושים אלא על מידע סטטיסטי. בתחילה צוות המומחים של זזים ברשת ינתח את קהל היעד וצרכיו, התנהגות ותזרימי תנועת הגולשים באתר, וזיהוי נקודות חולשה במשפך ההמרה.
2. בניית אסטרטגית אופטימיזציה
לאחר שהגדרנו יחד איתכם את היעדים אליהם תרצו להגיע והכרנו את קהל היעד שלכם אנו בונים את האסטרטגיה ודרכי הפעולה בהן ננקוט על מנת לייצר יותר המרות באתר שלכם ולהגדיל את הריווחיות שלו.
3. ביצוע מבחני A/B
בשלב זה אנו מתחילים ליישם את האסטרטגיה באתר ע”י עיצוב, תכנות וכתיבת תוכן עבור וריאציות שונות של דפי הנחיתה, אותם נבחן אחד מול השני בכלים אנליטיים מתקדמים לזיהוי האלמנטים שמייצרים תוצאות יותר טובות והטמעתם באתר.