נגישות
חלק משמעותי מהניהול השוטף של עמוד עסקי בפייסבוק הוא כתיבת פוסטים. אם יש לכם כבר דף עסקי בפייסבוק, אך אם
אם עוד לא שמעתם על מהפכת הנגשת האתרים, כדאי שתקשיבו. בקרוב מאוד, כל אתר יצטרך להיות מונגש, רספונסיבי ומותאם למובייל,
אם יש שוק שהשתנה באופן דרסטי מאז מהפכת המידע, זהו שוק התיירות. פעם, אם בעלי מלונות או בתי הארחה היו
גם היום, כמעט עשר שנים לאחר ייסוד פייסבוק, בעלי עסקים עדיין יכולים להשקיע הון תועפות בפרסום בכל פלטפורמה אפשרית –
בניית אתר בית לעסק שלך במקום לפרסם אותו בפורטלים ייעודים ומנועי חיפוש פנימיים משולה למגורים בשכירות אל מול רכישת נכס.
מילת המפתח בכל הנוגע לפרסום ושיווק ברשת האינטרנט היא 'חשיפה'. אל איזה קהל מגיע הפרסום שלנו? כמה זוגות עיניים קוראות