נגישות

  • צרו איתנו קשר
  • הצהרת נגישות

זזים ברשת בפייסבוק
  • אנגלית
  • עברית
זזים ברשת
  • ראשי
  • אודות
  • שיווק תיירות
    • תיק עבודות – תיירות
    • מצגת שיווק במנועי הזמנות
  • עיצוב ופיתוח
    • עיצוב ובניית אתרים
    • הנגשת אתרים
    • שיפור יחסי המרה – CRO
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול רשתות חברתיות
    • פרסום ממומן – PPC
    • קידום אורגני – SEO
    • שיווק באמצעות תוכן
  • זזים TV
  • תיק עבודות
  • בלוג
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
  • שיווק תיירות
    • תיק עבודות – תיירות
    • מצגת שיווק במנועי הזמנות
  • עיצוב ופיתוח
    • עיצוב ובניית אתרים
    • הנגשת אתרים
    • שיפור יחסי המרה – CRO
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול רשתות חברתיות
    • פרסום ממומן – PPC
    • קידום אורגני – SEO
    • שיווק באמצעות תוכן
  • זזים TV
  • תיק עבודות
  • בלוג
  • צור קשר
זזים ברשת בפייסבוק
  • אנגלית
  • עברית
זזים ברשת
  • ראשי
  • אודות
  • שיווק תיירות
    • תיק עבודות – תיירות
    • מצגת שיווק במנועי הזמנות
  • עיצוב ופיתוח
    • עיצוב ובניית אתרים
    • הנגשת אתרים
    • שיפור יחסי המרה – CRO
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול רשתות חברתיות
    • פרסום ממומן – PPC
    • קידום אורגני – SEO
    • שיווק באמצעות תוכן
  • זזים TV
  • תיק עבודות
  • בלוג
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
  • שיווק תיירות
    • תיק עבודות – תיירות
    • מצגת שיווק במנועי הזמנות
  • עיצוב ופיתוח
    • עיצוב ובניית אתרים
    • הנגשת אתרים
    • שיפור יחסי המרה – CRO
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול רשתות חברתיות
    • פרסום ממומן – PPC
    • קידום אורגני – SEO
    • שיווק באמצעות תוכן
  • זזים TV
  • תיק עבודות
  • בלוג
  • צור קשר
אמרתם תיירות? אמרתם שיווק דיגיטלי
ראשי בלוג אמרתם תיירות? אמרתם שיווק דיגיטלי

אמרתם תיירות? אמרתם שיווק דיגיטלי

מאי 19, 2015

אם יש שוק שהשתנה באופן דרסטי מאז מהפכת המידע, זהו שוק התיירות. פעם, אם בעלי מלונות או בתי הארחה היו רוצים שמישהו ידע על קיומם, הם היו חייבים לשים את עצמם בחוברות התיירות המרכזיות. היום – אם אתה לא בגוגל, אתה לא קיים.

אבל לא רק מקורות המידע השתנו, אלא גם מי שצורך אותם. התייר של היום, שהוא גם צרכן המדיה והגולש, הפך ליותר ויותר חסר סבלנות, דורש הכול כאן ועכשיו, ורוצה לראות את התמונה המלאה תוך מספר שניות. אז איך מתמודדים בשוק התיירות התחרותי, עכשיו כשהמידע "רודף" אחרי הצרכן, ולא ההיפך?

האתר שלכם – הנכס שלכם

בג'ונגל המידע של היום, הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור הוא לשמור ולחזק את הנכס שלכם. הנכס שלכם הוא כמובן האתר עצמו. לא פורטלים, לא מנועי חיפוש ייעודיים, אפילו לא גוגל (למרות שזה יבוא בהמשך). הדבר הראשון שצריך לשמור עליו הוא אתר הבית, זה שתמיד יהיה שם, גם אם פורטל כזה או אחר יוקפא, ייסגר או יחליף ממשק.

אז נכון שהיום, רוב הגולשים נכנסים לפורטלים ייעודיים מקומיים ובינלאומיים כאחד, כגון צימר, Trivago, TripAdvisor, Hotelscombined, Mytrip, ועוד. אבל האם באמת הייתם רוצים לשים את הנוכחות האינטרנטית שלכם אך ורק בידיים של מישהו אחר?

למי הגולשים נאמנים?

היתרון של פורטלים ייעודיים, הוא הנגישות שלהם בגוגל, והאופן בו הם מאפשרים השוואה קלה ומהירה בין מחירים, מקומות ויעדים. אבל כמו כל דבר שבא בקלות – גם זה יכול להיעלם בקלות. ואמנם לצרכנים (כלומר לגולשים) יש נאמנות לערך המהירות והפשטות, אבל אין להם נאמנות לפורטל זה או אחר. מה שנגיש באותו הרגע – לשם הם ילכו. זאת הסיבה שהנכס שלכם – האתר – צריך להיות העוגן היציב בג'ונגל האינטרנטי, במקביל לנוכחות באתרי ההזמנות הבינלאומיים. זכרו – הנכס שלכם תמיד יהיה שם. הפורטל – לא.

« הקודם
הבא »
פוסטים אחרונים
Airbnb – גם לצימרים ומלונות קטנים

Airbnb – גם לצימרים ומלונות קטנים

אז, למה כדאי לך להיות בבוקינג?

אז, למה כדאי לך להיות בבוקינג?

אתרי הזמנות בתיירות – דברים שכדאי לדעת

אתרי הזמנות בתיירות – דברים שכדאי לדעת

פייסבוק ממשיכה למקד מודעות

פייסבוק ממשיכה למקד מודעות

צרו איתנו קשר

לפרטים נוספים וקביעת פגישת היכרות השאירו פרטים או חייגו: 073-759-9788






    Booking.com
    מי אנחנו

    חברת זזים ברשת מעניקה שירותי שיווק אונליין לעסקים בכל פלטפורמה אפשרית, בהתאמה אופטימאלית לצרכי העסק והתבנית התדמיתית שלו.

    שיווק דיגיטלי
    • ניהול רשתות חברתיות
    • פרסום ממומן – PPC
    • קידום אורגני – SEO
    • שיווק באמצעות תוכן
    עיצוב ופיתוח
    • עיצוב ובניית אתרים
    • הנגשת אתרים
    • שיפור יחסי המרה – CRO
    הירשם לניוזלטר

      כל הזכויות שמורות לזזים ברשת
      טלפון 050-2027700  |   זזים בפייסבוק
      גלילה לראש העמוד