נגישות

  • צרו איתנו קשר
  • הצהרת נגישות

זזים ברשת בפייסבוק
  • אנגלית
  • עברית
זזים ברשת
  • ראשי
  • אודות
  • שיווק תיירות
    • תיק עבודות – תיירות
    • מצגת שיווק במנועי הזמנות
  • עיצוב ופיתוח
    • עיצוב ובניית אתרים
    • הנגשת אתרים
    • שיפור יחסי המרה – CRO
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול רשתות חברתיות
    • פרסום ממומן – PPC
    • קידום אורגני – SEO
    • שיווק באמצעות תוכן
  • זזים TV
  • תיק עבודות
  • בלוג
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
  • שיווק תיירות
    • תיק עבודות – תיירות
    • מצגת שיווק במנועי הזמנות
  • עיצוב ופיתוח
    • עיצוב ובניית אתרים
    • הנגשת אתרים
    • שיפור יחסי המרה – CRO
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול רשתות חברתיות
    • פרסום ממומן – PPC
    • קידום אורגני – SEO
    • שיווק באמצעות תוכן
  • זזים TV
  • תיק עבודות
  • בלוג
  • צור קשר
זזים ברשת בפייסבוק
  • אנגלית
  • עברית
זזים ברשת
  • ראשי
  • אודות
  • שיווק תיירות
    • תיק עבודות – תיירות
    • מצגת שיווק במנועי הזמנות
  • עיצוב ופיתוח
    • עיצוב ובניית אתרים
    • הנגשת אתרים
    • שיפור יחסי המרה – CRO
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול רשתות חברתיות
    • פרסום ממומן – PPC
    • קידום אורגני – SEO
    • שיווק באמצעות תוכן
  • זזים TV
  • תיק עבודות
  • בלוג
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
  • שיווק תיירות
    • תיק עבודות – תיירות
    • מצגת שיווק במנועי הזמנות
  • עיצוב ופיתוח
    • עיצוב ובניית אתרים
    • הנגשת אתרים
    • שיפור יחסי המרה – CRO
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול רשתות חברתיות
    • פרסום ממומן – PPC
    • קידום אורגני – SEO
    • שיווק באמצעות תוכן
  • זזים TV
  • תיק עבודות
  • בלוג
  • צור קשר
טיפים לניהול ושיווק עסק באינסטגרם
ראשי ללא קטגוריה טיפים לניהול ושיווק עסק באינסטגרם

טיפים לניהול ושיווק עסק באינסטגרם

יולי 25, 2016

תהיתם מדוע בכלל כדאי לפרסם דרך אינסטגרם? ובכן, אינסטגרם היא אחת האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם, עם מעל ל-300 מיליון משתמשים גלובליים. גם בישראל האפליקציה אהובה מאד – על פי הנתונים שאינסטגרם מפרסמת, בישראל 1.6 מיליון משתמשים באפליקציה, כאשר מיליון מהם משתמשים בה באופן יום-יומי.

לאור זאת, לא קשה להבין את הפוטנציאל המדהים של האפליקציה כאמצעי פרסום. היכולת לספר לעולם מי אנחנו ומה אנחנו אוהבים בתמונות צבעוניות ויפהפיות שמופקות ונערכות במספר לחיצות על כפתור, מאפשרת לא רק לאנשים פרטיים, אלא גם לעסקים, לגעת באנשים שסביבם ולהעניק להם השראה. מלבד זאת, פרסומות צבעוניות ומעוררות השראה באינסטגרם בפרט, וחשבון אינסטגרם פעיל ותוסס בכלל, יכולים לעזור לעצב את את זהות המותג שלכם.

אספנו עבורכם טיפים נהדרים לשימוש בפלטפורמה נהדרת זו:

1) קראו את המדריך של פייסבוק לפרסום באינסטגרם: פייסבוק מציעה מדריך לפרסום באינסטגרם שמסביר את תהליך הפרסום שלב אחר שלב. קראו את המדריך מתחילתו עד סופו ושימו לב שכל שלב במדריך כולל קישורים לעמודים נוספים באותו הנושא שעשויים להיות שימושיים עבורכם. המדריך זמין גם בעברית.

3) צרו מאגר של תמונות וסרטונים מתאימים: התחילו ליצור תוכן מתאים שתוכלו לשלב בפרסומות האינסטגרם שלכם – תמונות יחידות, תמונות קרוסלה וסרטונים – וחשבו איזה קישור או איזו קריאה לפעולה תוכלו להצמיד לכל מודעה. אם כבר יש למותג שלכם חשבון אינסטגרם, תוכלו לעשות שימוש חוזר בתמונות פופולריות ולערוך אותן כדי שיתאימו לשמש כפרסומת. וודאו שהתמונות/הסרטונים מתאימים לפרסום באינסטגרם (מומלץ לקרוא את מדיניות הפרסום של פייסבוק(.

4) למדו איך ליצור סרטונים מותאמים: רובינו כבר יודעים איך לצלם תמונות יפות באינסטגרם ולשחק בפילטרים השונים כדי לגרום להן להיראות יפות עוד יותר, אולם לא כולם התנסו בצילום סרטונים בפלטפורמה זו. חשוב לדעת שגם לסרטונים שמעלים ניתן להוסיף פילטרים וכן לערוך אותם בשלל צורות נוספות. קראו את מדריך הווידאו של אינסטגרם. ברגע שהבנתם את הבסיס, זה הזמן להתעמק בדרכים להעשיר את הסרטונים שלכם.

5) זכרו שפרסום באינסטגרם אינו דומה למודעות פרסומת רגילות: זוהי פלטפורמה של ויזואליות מעוררת השראה שאין בה הפרעות, מתבססת על תמונות וסרטונים ומעט מאד מלל, ולכן אפשר לגלול ולשקוע בעולם צבעוני וקסום. מטרת הפרסום באינסטגרם היא להשתלב בו בטבעיות, ולכן גם הפרסומות באינסטגרם ייראו כמו תמונות או סרטונים רגילים ולא יכללו פרסום בוטה. הפרסומות צריכות להיראות אותנטיות, כאילו אדם יצירתי, ולא חברה מסחרית, צילם אותן.

במסגרת החידושים בפרסום של אינסטגרם, המעוניינים לפרסם באינסטגרם יוכלו לכוון את המסרים שלהם באופן אפקטיבי ומדויק יותר אל קהלי היעד המתאימים וזאת באמצעות פילוח של גיל, מצב משפחתי, אזור המגורים, תחומי עניין וכו'. זאת הודות לתשתית מודעות הפרסומת של פייסבוק, שאינסטגרם נמצאת בבעלותה מאז 2012. כמו כן, מעתה למפרסמים תהיה כעת גישה לסוגי מודעות שמשרתים כמה מטרות, למשל, לאפשר לאדם המתעניין במוצר לרכוש אותו ישירות דרך אינסטגרם, או ללמוד על המוצר לפני הרכישה; וזאת באמצעות  כפתורי קריאה לפעולה כמו Shop Now, Sign Up, Install Now ו-Learn More שמובילים לעמודים המתאימים באתר המפרסם.

היבט נוסף של ניהול חשבון אינסטגרם עסקי הוא שניתן לבצע פעילויות מיוחדות דרך החשבון, למשל תחרויות צילומים למיניהן. כמו כן, הקפידו מדי פעם להציע לעוקבים אחריכם באינסטגרם הצעות מיוחדות ומבצעים שרק הם יכולים ליהנות מהם – כך תבנו בסיס נאמן של עוקבים, תשפרו את המיתוג ואת הביצועים של הפעילות באינסטגרם.

« הקודם
הבא »
פוסטים אחרונים
Airbnb – גם לצימרים ומלונות קטנים

Airbnb – גם לצימרים ומלונות קטנים

אז, למה כדאי לך להיות בבוקינג?

אז, למה כדאי לך להיות בבוקינג?

אתרי הזמנות בתיירות – דברים שכדאי לדעת

אתרי הזמנות בתיירות – דברים שכדאי לדעת

פייסבוק ממשיכה למקד מודעות

פייסבוק ממשיכה למקד מודעות

צרו איתנו קשר

לפרטים נוספים וקביעת פגישת היכרות השאירו פרטים או חייגו: 073-759-9788






    Booking.com
    מי אנחנו

    חברת זזים ברשת מעניקה שירותי שיווק אונליין לעסקים בכל פלטפורמה אפשרית, בהתאמה אופטימאלית לצרכי העסק והתבנית התדמיתית שלו.

    שיווק דיגיטלי
    • ניהול רשתות חברתיות
    • פרסום ממומן – PPC
    • קידום אורגני – SEO
    • שיווק באמצעות תוכן
    עיצוב ופיתוח
    • עיצוב ובניית אתרים
    • הנגשת אתרים
    • שיפור יחסי המרה – CRO
    הירשם לניוזלטר

      כל הזכויות שמורות לזזים ברשת
      טלפון 050-2027700  |   זזים בפייסבוק
      גלילה לראש העמוד