חלק משמעותי מהניהול השוטף של עמוד עסקי בפייסבוק הוא כתיבת פוסטים. אם יש לכם כבר דף עסקי בפייסבוק, אך אם הוא אינו מתוחזק כראוי, קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לייצר פוסטים טובים, שימשכו גולשים ויגרמו להם לעשות לכם לייק.
קצר וקולע
פוסטים לפייסבוק שונים מפוסטים לבלוגים ומכל תוכן אחר שקיים באתר שלכם. הם אמורים להיות קצרים הרבה יותר וקלילים הרבה יותר, ולכלול לא יותר מ-50 מילים בממוצע.
נעים לעין
תמונה שווה אלף מילים, והמסקנה הפשוטה היא שאם תוסיפו לפוסט שלכם תמונה, תוכלו להגיד המון בכמה שפחות מילים. למעשה, פוסט בלי תמונה לא יצליח למשוך את תשומת הלב הדרושה, וכדאי לקחת זאת בחשבון. כמובן שיש לבחור תמונות ממאגרי תמונות מורשים, כך שלא תפגעו בזכויות היוצרים של צלם התמונה.
בעל תועלת ברורה לגולש
כתבו פוסט מעורר השראה, שיש בו תועלת לגולש וערך מוסף עבורו, כזה שגולשים שיקראו אותו יאמרי לעצמם: "וואלה, נכון" או "איך לא חשבתי על זה" או "זה בדיוק מה שהייתי צריך".
טיפים, מדריך קצר, המלצות שימושיות או פתרונות "אינסטנט" לבעיות שגרתיות יכולים לעשות את העבודה.
שיצבוט בלב
הפרסומות הטובות ביותר הן אלה שמרגשות אותנו, ולוחצות לנו על הכפתור הזה שעושה קווטצ' בלב. כתבו פוסטים שיעוררו את אותו האפקט, שגם יוביל לכך שהגולש יעשה לכם לייק. זה יכול להיות ציטוט עוצמתי למשל או סיפור אישי קצר ונוגע.
שיהיה אינטראקטיבי
גולשים אוהבים להיות אקטיביים. אפשרו להם להביע דעה, הפכו אותם לפעילים ובכך תצרו תקשורת אינטראקטיבית עימם ואף תזרימו המון אקשן לדף העסקי שלכם. אפשר לכתוב פוסט שבו שואלים את הגולשים מה הם מעדיפים או אפילו להכריז על תחרות או הגרלה עם פרס אטרקטיבי שיצריך מהגולשים גם לבצע פעולה ממשית, כמו לשלוח תמונה של המשרד שלהם כדי לזכות בפרס "המשרד הביתי המדליק ביותר" וכן הלאה. כמובן שאת נושא התחרות יש לקשור לשירות, למוצר או לפעילות העסקית שלכם.


