ראשי בלוג
בלוג

פייסבוק ממשיכה למקד מודעות
פייסבוק ממשיכה כל הזמן למצוא דרכים חדשות למיקוד מודעות בהתאם לאנשים ולתחומי ההתעניינות שלהם. החידוש המדובר הפעם הוא במיקוד מודעות

הקשר בין תמונות וחוויית המשתמש
אומרים ש: "תמונה שווה אלף מילים". 90% מכל המידע שאנו תופסים, ואשר מועבר למוחנו הוא חזותי. תמונות יכולות להיות דרך

המגדלור בעיצוב אתרים: קהל היעד והמטרה
עיצוב אתר המושך את העין, כזה שפשוט נראה טוב – הוא דבר נהדר. עם זאת, כדי שאתר יהיה טוב באמת

גישה אינטגרטיבית – פרסום ממומן וקידום אורגני / PPC ו-SEO יד ביד
בדרך כלל, אנשי מקצוע מתמחים באחד משני התחומים – בפרסום ממומן או בקידום אורגני, אך לעיתים רחוקות משולבות המומחיות האלה

תמהיל השיווק של ה- SEO והשיווק הדיגיטלי
SEO טוב אינו מתקיים בבועה, אלא הוא חלק ממסגרת שיווק רחבה יותר. ב-SEO טוב יש הרבה יותר מדירוג גבוה של

להיות מושכים במדיה החברתית
שיווק ושיטוט במדיות חברתיות קשורים זה לזה קשר רב. איך? המדיה החברתית היא לעיתים קרובות פלטפורמה לגילוי תוכן חדש; מאקטואלית

