גוגל החלה להזמין מספר מצומצם של עסקים לבחון אפשרות שליחת הודעות SMS לעסק ישירות ממנוע החיפוש. מלבד הודעה בדף העזרה הייעודי לתכונת ההודעות, אשר אומרת כי יש לעקוב אחרי ההוראות שנשלחו במייל, גוגל לא משתפת מידע אודות אופן ההצטרפות או איך ניתן לקבל הזמנה לבחון את התכונה החדשה.
איך זה עובד
נכון להיום לבעלי העסקים להם הפיצ’ר זמין יש שתי אפשרויות מהן הם יכולים לבחור איך הם מעדיפים להתכתב עם הלקוח:
- תוכנת ה SMS הרגילה שנמצאת אצל כולנו בנייד
- אפליקציית המסרים המידיים של גוגל – Google Allo
גוגל, מאחוריך: בינג עושה את זה יותר טוב
הודעתה של גוגל מגיע רק יום אחרי שבינג הודיעה על תכונה דומה במנועה החיפוש. בניגוד לגוגל, בינג פתחה את אפשרות שליחת ההודעות ישירות ממנועה החיפוש למספר גדול יותר של עסקים, ומאפשרת שימוש במספר גדול יותר של יישומים: אפליקציית SMS סטנדרטית, פייסבוק מסנג’ר, וואטסאפ ועוד.
כללי אצבע
אם גם אתם בין ברי המזל להם התכונה זמינה ישנן כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון ולשים אליהן לב לפני שנרשמים.
1. זמינות מענה
לפני שנרשמים חשוב לוודא שיש לנו באמת את היכולת להיות זמינים להודעות הגולשים. בדומה לפייסבוק גוגל מציגה לגולשים את זמני התגובה הממוצעים שלכם.
בנוסף גוגל הודיעה כי תמנע את השימוש בפיצ’ר מבעלי עסקים שזמני התגובה שלהם ארוכים מדי.
2. ודאו כי המספר שהזנתם יכול לקבל הודעות SMS
אם בכל זאת החלתתם להתחיל להשתמש בתכונה, חשוב לוודא שאתם מזינים מספר טלפון תקין אשר יכול לקבל הודעת SMS, אחרת הגולשים לא יוכלו לפנות אליכם.
3. הימנעו משיתוף תוכן רגיש
אל תשתפו ואל תבקשו מידע רגיש מהגולשים במהלך ההתכתבות. מידע רגיש כולל: מספר כרטיס אשראי, סיסמאות, תעודת זהות וכו'.
מקור – Search Engine Journal