פייסבוק הודיעה על השקתה של פלטפורמט קריאייטיב האב (Creative Hub) לכלל המפרסמים בפייסבוק. הפלטפורמה הושקה באופן רשמי ביוני 2016, אך עד כה הייתה זמינה ל- 30 סוכנויות מדיה וקריאייטיב בלבד, ומהיום זמינה לכולם.
מה זה קריאייטיב האב?
על פי פייסבוק, הפלטפורמה פותחה בעקבות צורך שעלה מקהילת המפרסמים בכלי אשר יאפשר להם להתנסות ביצרית תכנים לפייסבוק לפני פרסומם בדף העסקי, ושיתוף רעיונות עם לקוחות וחברי צוות.
אז מה בעצם הכלי מאפשר לנו לעשות?
הפלטפורמה מאפשרת ליצור מודעות בסביבת דמה ולשלוח לינק ללקוח בו הוא יכול לראות את המודעות במחשב ובסמארטפון בדיוק כפי שהן אמורות להיות מוצגות באמת.
פייסבוק קריאייטיב האב (Creative Hub)Posted by זזים ברשת on Tuesday, November 29, 2016
לקבל השראה
הכלי כולל גלריית מודעות להשראה. בגלריה ניתן למצוא דוגמאות למודעות אמיתיות של מותגים בפייסבוק ואינסטגרם בפורמטים שונים. ללמוד על האסטרטגיה שלהם ולקבל השראה.
לעבוד בצוות על קריאייטיבים חדשים
הכלי מאפשר ליצור מוקאפים של כל סוגי המודעות הזמינים בפייסבוק לראות איך הקריאייטיב עובד בכל פורמט, לשמור ולחזור לעבוד עליהם מאוחר יותר ולשתף עם חברי הצוות או עם לקוחות ברעיונות עליהם אנחנו עובדים.
מקור – פייסבוק