פייסבוק ממשיכה כל הזמן למצוא דרכים חדשות למיקוד מודעות בהתאם לאנשים ולתחומי ההתעניינות שלהם.
החידוש המדובר הפעם הוא במיקוד מודעות לאנשים בהתבסס על ביקורים בחנויות, רכישות לא מקוונות ושיחות לעסקים; כלומר בהתאם לאופן שבו אנשים באים במגע עם המותג בעולם האמתי.
אפשרויות המיקוד החדשות מה-לא מקוון ל-מקוון – מתווספות לתיקיית המיקוד של קהלים מותאמים אישית בפייסבוק, כדרך שבאמצעותה עסקים יכולים להשתמש במידע שאספו מחוץ לפייסבוק, ולהחיל אותו על מודעות שנרכשו בפייסבוק. תחילת התכנית הייתה בכך שמפרסמים יכולים להעלות את כתובות האימייל של אנשים שנרשמו לניוזלטר של העסק, או למספרי הטלפון של חברים רשומים – ופייסבוק מתאימה את המידע הזה לפרופילים של אנשים בפייסבוק.
אבל פייסבוק לא מסתפקת בזה, ומרחיבה את התוכנית באופן שתכסה דרכים נוספות, שבהן אנשים יכולים לקיים אינטראקציה עם עסק; כגון על ידי מתן תגובה לאירוע עסקי של Facebook, וכן למיקוד אנשים מהאינסטגרם ורשת המודעות של קהל היעד של אתרים ואפליקציות צד שלישי.
בנוסף למיקוד מחדש של אנשים, המותגים יכולים להשתמש בקהלים מותאמים אישית כדי למקד לקהלים "דומים" של אנשים בעלי מאפיינים דומים. וכן למנוע הכללה של חברים, שאינם קשורים, ולכן לא להציג להם את המודעות.
ביקור בחנות האמתית יוביל למיקוד בעולם הווירטואלי
מותגים יוכלו ליצור רשימות של קהלים מותאמים אישית לכל מי שפייסבוק עוקבת אחריו, ומודיעה שביקר במיקום של מותג; כגון מלון, חנות, מסעדה או סוכנות רכב, במהלך 30 הימים האחרונים. פייסבוק תתבסס לצורך כך על אנשים שאפשרו לחברה לעקוב אחר המיקומים שלהם באמצעות ההגדרות של האפליקציה לנייד (אפשרות שניתן להשבית). כך פייסבוק גם מודדת כמה אנשים ביקרו בחנות של מותג, לאחר שראו מודעה בפייסבוק.
היכולת ליצור קהל מותאם אישית של מבקרים בחנות, זמינה לעסקים שעונים על דרישות הזכאות של פייסבוק בלבד.