איך תשווקו את העסק שלכם באינטרנט, כך שתזכו ליהנות מיותר לקוחות, יותר מכירות ויותר רווחים?
כל הכללים החשובים ביותר לפניכם. קראו, הפנימו, ויישמו.
- אתר אינטרנט הוא תעודת הזהות של העסק שלכם. הוא הראייה לכך שאתם שם ושאתם קיימים.
ככל שהאתר יהיה מושקע יותר וידידותי יותר וככל שהוא יספק חווית גלישה טובה יותר, כך הוא יעשה טוב יותר את העבודה - ואם כבר יש לכם אתר עם נראות טובה, חשוב גם לקדם אותו. באמצעות אופטימיזציה למנועי החיפוש, האתר שלכם יגיעו למקומות מכובדים ברשימת תוצאות החיפוש, ויזכה לחשיפה גבוהה יותר.
- הגולש הממוצע, אם עדיין לא ידעתם את זה, מבלה את עיקר זמן האינטרנט שלו ברשתות החברתיות. אם עדין לא פתחתם דף עסקי בפייסבוק- זה הזמן לעשות את זה.
- ואם ברשתות חברתיות עסקינן, כדאי שגם תבחנו אופציה לשווק ברשתות חברתיות פופולאריות אחרות, כמו גוגל פלוס, טוויטר, אינסטגרם ועוד. כדאי לבחור את הרשת החברתית שהשיווק בה עונה על הצרכים העסקיים שלכם.
- שלחו דיוורים בעיצוב נקי ומקצועי, כאלה המעניקים ערך מוסף ללקוחות שלכם והמניעים אותם לפעולה. בחרו מערכת דיוור מתקדמת, שתאפשר לכם ליצור בקלות מסרי דואר אלקטרוני שיגרמו למותג שלכם להיות אהוד.
- עדכנו את האתר שלכם באופן תדיר, ספרו ללקוחות על השינויים המתרחשים בבית העסק והקפידו כל כתיבה טובה, מקצועית, קלילה, בגובה העיניים ועם קריצה הומוריסטית.
- כתבו כותרות הורסות, ונסחו אותן בהתאם למנועי החיפוש. כותרות חזקות ומושכות יביאו לאתר שלכם עוד גולשים ויגרמו להם לקרוא את כל התוכן שלכם.
- בנו קמפיין פרסומי בגוגל אדוורדס כדי שתוכלו ליהנות מחשיפה גדולה למאות ואלפי גולשים שהם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
- הקימו בלוג לאתר שלכם והעלו כמה שיותר מאמרים מקצועיים, עם טיפים ועצות, המספקים לגולשים אינפורמציה אפקטיבית שהם יכולים להשתמש בה.
- חשבו חיובי, האמינו במוצר שלכם, האמינו בעצמיכם והתכווננו לשפע. למחשבות ולאמונות שלנו יש הכוח הרב ביותר ליצור את המציאות- וככל שהן יהיו חיוביות ובונות יותר, כך המציאות תשתנה בהתאם לתסריט שאתם מציירים בדימיונכם.