אינסטגרם זה לילדים? אינסטגרם זה לא תוכן? אינסטגרם זה לא פשוט?
אם אחד או יותר מהטיעונים הללו משמש לכם תירוץ מדוע עד היום אין לעסק שלכם חשבון אינסטגרם, הגיע הזמן לשנות גישה ולהתחבר לקהל לקוחות ענק ולערוץ השפעה מרכזי וחשוב.
מעורר תאבון
אינסטגרם בנתה לעצמה תדמית של רשת חברתית לצעירים, אך אם נביט טוב יותר פנימה, נמצא שתחומים רבים שיש להם תוכן ויזואלי להציג, מצאו באינסטגרם בית נוח לתקשר עם קהל הלקוחות שלהם. כך למשל יצרני מזון כמו מסעדות, יקבים, קונדיטורים ובשלנים לסוגיהם הפכו את חשבון האינסטגרם שלהם למקדש לעוקבים שרב מצפים לפוסט הבא.
היכולת להעביר מסרים באינסטגרם מוגבלת על פי הדמיון. צילום ידוע כמייצר יותר תשומת לב והוא מסקרן את הגולש לעצור ולהביט יותר טוב, להגיב ולשתף.
תחזוקה קבועה של חשבון אינסטגרם תאפשר לכם לספר את הסיפור של העסק אותו אתם מנהלים דרך אינספור תמונות וסרטונים קצרים, וכך לבנות פרוטפוליו עשיר ומעניין שמלווה את הפעילות העסקית והאישית שלכם צעד אחר צעד.
החיבור למימד הרגשי חזק בהרבה כאשר מדובר בתמונות. לכן אפשר לומר שתכנון נכון וביצוע מדויק עשויים להפוך אתכם לתופעה בין הגולשים באפליקצייה, בין אם אתם עורכי דין או מורי דרך.
מחוברים
פייסבוק מזדקנת, זו השמועה. אז זהו שלא ממש. פייסבוק שומרת לאורך השנים האחרונות על התפלגות כמעט קבועה בין קהל צעיר לבוגר ומבוגר,הגיל המשתנה בפייסבוק לטובת קהל מבוגר יותר אינו נובע בהכרח משעמון בני הנוער בפייסבוק או מיצוי הפלטפורמה. הם פשוט בוחרים לחלוק חוויות במקום בו נוח להם יותר לעשות זאת. פייסבוק אמנם מאפשרת העלאת תמונות וסרטונים, אך המידיות והריחוק המסוים שמאפשרת אינסטגרם מהווים מגנט למשיכת הדור הצעיר אליה.
בד בבד, גם בפייסבוק הבינו את המגמה הזו והוסיפו את אפשרות הפרסום באינסטגרם למנהל המודעות של פייסבוק. קברניטי פייסבוק הבינו, שאם הם לא יכולים להכניס את בעלי העסקים לאינסטגרם דרך התוכן וקבלת "חוקי הפורמט" החדשים, היא תעשה זאת דרך היכולת לפרסם לקהלים שפועלים בה ולנהל משוב על הפרסום, המחייב פעילות באינסטגרם לשם כך.
בהתאם לכניסתה של אינסטגרם לעולם הפרסום לעסקים, נוספו בה אפשרויות חדשות שלא משאירות מקום לספק כי זהו רק עניין של זמן עד שאינסטגרם יהיה חלק אינטגרלי מכל מערך שיווק של כמעט כל עסק בישראל.
אפשרות ניהול מספר חשבונות ממכשיר סמארטפון יחיד היא ככל הנראה הסנונית הראשונה בדרך לסל כלים חדש לגמרי שתציע אינסטגרם בעתיד למשתמשים המבקשים לבצע בה פעילות שיווקית.
תוספים מסויימים לגוגל כרום כבר מאפשרים לבצע ניהול של חשבון האינסטגרם מהמחשב, בדומה לווטסאפ, ובכך מנגישים עוד יותר את תחזוקת החשבון בתמונות חדשות, גם למי נוהג לצלם בציוד מקצועי.