אם עד לא ממש מזמן עוד היה צריך להסביר ולשכנע מדוע עסק צריך דף פייסבוק עסקי, הרי שכיום כבר כולם מבינים שדף אוהדים בפייסבוק הוא מרכיב חובה במערך השיווק של כל עסק, ארגון וחברה. בפתחה של 2016, ריכזנו עבורכם במדריך אחד את ששת הפעולות, שאם תקפידו ליישמן, תשפרו את ביצועי עמוד הפייסבוק שלכם באופן משמעותי.
- אודות או לא להיות.
אזור האודות בדף הפייסבוק שלכם החשוב מאוד ליכולת של הגולשים המבקרים בו להבין באופן מידי וברור מה אתם עושים ואיך אתם יכולים לעזור להם. עבור כל קטגוריה לפיה מוגדר דף הפייסבוק שלכם, ישנן אפשרויות אחרות לכתיבת האודות באופן המתאים ביותר לסוג הדף שאתם מנהלים. אם לא מצאתם מספיק אזורים רלוונטיים לתאר את העסק, העיסוק או שירות שלכם נסו קטגוריה אחרת. במידה ומדובר במקום פיזי כמו חנות או אתר מבקרים, עדכון שעות הפתיחה הוא פרט שחשוב לשים לב לעדכונו באופן שוטף בהתאם לימי הפעילות שלכם. כמו כן, שימו לב שמספר הטלפון, כתובת המייל והאתר שלכם, במידה ויש לכם אחד, רשומים נכון ומפנקים לערות תקשורת קיים ופעיל. - יש אנשים שאסור להזמין! אם פתחתם דף חדש ואתם מנסים לגייס לו אוהדים חדשים, כדאי לדעת שבמקרה של דפים עסקיים, האיכות משמעותית מהכמות. נכון, זה נחמד מאוד לראות אלפי אוהדים, אולם לא מומלץ להזמין אליו את כל החברים שלכם מהפרופיל האישי. הסיבה היא, שאותם אנשים, מפרגנים ככל שיהיו, אינם קהל לקוחות פוטנציאלי ברובו, ולכן יפגעו בחשיפה של העמוד שלכם. סביר להניח שמעבר לפרגון הראשוני, אותם חברים לא באמת יתעניינו ברכישת השירות או המוצר שלכם, דבר שיביא לירידה בחשיפה האורגנית של העמוד שלכם. נסו גם שלא לבקש לייק תמורת לייק מבעלי עסקים, אלא אם הם מהווים קהל מטרה פוטנציאלי לעמוד שלכם.
- תמונת נושא זה לא לנצח. גם אם השקעתם סכום כסף בעיצוב תמונת הנושא אצל גרפיקאי, מומלץ לשנות אותה מעת לעת. מעבר לכך שהדבר יצביע על כך שהעמוד שלכם מעודכן בכל חלקיו, לשינוי תמונת הנושא יש משמעות גם בחשיפה, שכן שינוי תמונת נושא מקבל בדרך כלל תעדוף בחשיפה לעומת פוסטים רגילים. נסו לשמור על תמונת הנושא טבעית ככל שניתן. אנשים אוהבים צילומים ועיצובים המתארים מציאות. אם העסק שלכם עוסק בעולם הוירטואלי או לא מייצר תוכן ויזואלי, זה בסדר גמור לייצר גרפיקה יפה לתמונת הנושא. אבל אם העסק שלכם מוכר עוגות למשל, רצוי מאוד להשתמש בתמונות המוצר או הפרסונה ובפחות נראות דיגיטלית. מתי מומלץ לשנות תמונת נושא? בחגים, מועדים, אירועים משמעותיים בחיי העסק ועוד. רק אל תשכחו לשנות חזרה למשהו אחר אחרי תקופה.