בדרך כלל, אנשי מקצוע מתמחים באחד משני התחומים – בפרסום ממומן או בקידום אורגני, אך לעיתים רחוקות משולבות המומחיות האלה יד ביד, באופן נכון ויעיל. שילוב מיומנויות אלה יכול לחזק את השיווק, ולהוסיף ערך לשירותים שחברה מספקת ללקוחות שלה. אסטרטגיות שיווק משולבת הן יעילות יותר מאשר הפעלת כל שטח בנפרד. שני תחומי החיפוש: הממומן והאורגני, ה-PPC וה-SEO משלימים זה את זה – גישה משולבת מספקת את התוצאות הטובות ביותר.
גישה הוליסטית
בעולם המודרני של השיווק הדיגיטלי – מיזוג מיומנויות נותן תוצאה טובה הרבה יותר – מסך כל החלקים בנפרד.
האופן שבו אנשים צורכים תוכן השתנה באופן דרסטי במהלך העשור האחרון. העלייה בצריכת המדיה במובייל הובילה למגוון של פלטפורמות תוכן, ולמשווקים יש כיום הזדמנויות רבות להתאים את המודעות שלהם, ולהגיע לקהל היעד שלהם. כדי להבטיח עקביות בין הפלטפורמות, דרושה גישה משולבת עם צוות מיומן, המייצר נתונים משמעותיים, ובעקבותיהם מייצר תוצאות, המייצרות הגדלת רווחים.
הפעלת מסעות פרסום של פרסום ממומן וקידום אורגני בו-זמנית – מאפשרת לצוותי שיווק משולבים להגדיר את מילות המפתח בעלות שיעור ההמרות הגבוה ביותר, ולכן לקבוע את הנושאים שיבטיחו את האסטרטגיה הכוללת של השיווק הדיגיטלי של המותג. כדי לעבוד ביעילות – צוותי ה-PPC, ה-SEO, המדיה החברתית, יחסי הציבור והאופטימיזציה של ההמרות (CRO) – צריכים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק, כדי להשיג את המטרות. יצירת אסטרטגיה משולבת – היא שילוב של אמנות ומדע ביחד.
לראות את התמונה כולה
חשוב להכיר בכך ש-SEO ו-PPC רואים את העולם באופן שונה. שילוב נכון של שניהם יכול להראות את התמונה המלאה של ה-SEM – השיווק והפרסום במנועי החיפוש. בזזים ברשת יודעים לעשות את השילוב הזה, יודעים ליצור את הגישה האינטגרטיבית הזו – באופן שיניב למענכם את התוצאות הטובות ביותר בשיווק הדיגיטלי. צירוף של מיטב המוחות, באופן יצירתי, מעודכן ומקצועי.