נגישות

  • צרו איתנו קשר
  • הצהרת נגישות

זזים ברשת בפייסבוק
  • en
  • he
זזים ברשת
  • ראשי
  • אודות
  • שיווק תיירות
    • תיק עבודות – תיירות
    • מצגת שיווק במנועי הזמנות
  • עיצוב ופיתוח
    • עיצוב ובניית אתרים
    • הנגשת אתרים
    • שיפור יחסי המרה – CRO
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול רשתות חברתיות
    • פרסום ממומן – PPC
    • קידום אורגני – SEO
    • שיווק באמצעות תוכן
  • זזים TV
  • תיק עבודות
  • בלוג
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
  • שיווק תיירות
    • תיק עבודות – תיירות
    • מצגת שיווק במנועי הזמנות
  • עיצוב ופיתוח
    • עיצוב ובניית אתרים
    • הנגשת אתרים
    • שיפור יחסי המרה – CRO
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול רשתות חברתיות
    • פרסום ממומן – PPC
    • קידום אורגני – SEO
    • שיווק באמצעות תוכן
  • זזים TV
  • תיק עבודות
  • בלוג
  • צור קשר
זזים ברשת בפייסבוק
  • en
  • he
זזים ברשת
  • ראשי
  • אודות
  • שיווק תיירות
    • תיק עבודות – תיירות
    • מצגת שיווק במנועי הזמנות
  • עיצוב ופיתוח
    • עיצוב ובניית אתרים
    • הנגשת אתרים
    • שיפור יחסי המרה – CRO
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול רשתות חברתיות
    • פרסום ממומן – PPC
    • קידום אורגני – SEO
    • שיווק באמצעות תוכן
  • זזים TV
  • תיק עבודות
  • בלוג
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
  • שיווק תיירות
    • תיק עבודות – תיירות
    • מצגת שיווק במנועי הזמנות
  • עיצוב ופיתוח
    • עיצוב ובניית אתרים
    • הנגשת אתרים
    • שיפור יחסי המרה – CRO
  • שיווק דיגיטלי
    • ניהול רשתות חברתיות
    • פרסום ממומן – PPC
    • קידום אורגני – SEO
    • שיווק באמצעות תוכן
  • זזים TV
  • תיק עבודות
  • בלוג
  • צור קשר
ארבעה כללי זהב לניסוח כותרות שיפילו את הגולשים
ראשי בלוג ארבעה כללי זהב לניסוח כותרות שיפילו את הגולשים

ארבעה כללי זהב לניסוח כותרות שיפילו את הגולשים

אוגוסט 16, 2015

אם עד עכשיו לא ידעתם את זה, כדאי שתדעו. הגולש הממוצע, כלומר כל אחד מאיתנו, הוא עצלן קוגניטיבי והוא לא חובב קריאה נלהב. מה שזה אומר, שכדי להשאיר אותו באתר שלכם או כדי לגרום לו לקרוא את התוכן שאתם מעלים, אתם חייבים כותרות שיעורר אפקט "וואו", שיסקרנו ושימגנטו אליכם את הגולשים.
איך עושים את זה? כמה כללים לפניכם.

כך תכתבו כותרות שעובדות טוב

  1. כותרת היא מעין כרטיס ביקור לכלל המאמר שלכם. לקוח יקנה מאיתנו וגולש יקרא את מה שיש לנו להציע לו כאשר נממש לו תשוקה כלשהיא, שנותנת פתרון לכאב זה או אחר שהוא חווה בחייו.
    חשוב להראות כבר בכותרת, שהתוכן שאתם מציעים יכול לתת מענה לאותה תשוקה או פתרון לכאב. דוגמא לכותרת כזו היא, למשל, "רוצה עוד לקוחות"? קבל 5 טיפים לשיווק אפקטיבי במייל.
    הכותרת מוכיחה לקורא שהתוכן שלכם יכול לתת מענה ל"כאב" שלו (כמות לא מספקת של לקוחות), ולכן הוא ימשיך לקרוא הלאה בתקווה לקבל מענה ראוי.
  2. חשבו באופן יצירתי ונסו לבחור כותרות מקוריות, אך גם פשוטות. כאלה שפונות לקורא בגובה העיניים ובאופן עממי. הכותרת יכולה להיות מפתיעה, מתפלמסת או פיקנטית- אך חשוב שהיא תהיה ייחודית, תמשוך את העין, תעורר סקרנות ולא תהיה מתוחכמת מידי.
  3. גם מבחינה קוסמטית, חשוב לתת לכותרת נראות. בין אם אתם בוחרים גופן גדול יותר לכותרת בהשוואה לגופן בו נכתב יתר הטקסט בין אם בגופן שצורתו שונה- חשוב מאוד שהוכתרת תיראה בולטת ואטרקטיבית גם מבחינה חזותית.
  4. כדאי לכתוב כותרת שיש לה יתרון מבחינת קידום האתר שלכם, ולשלב בה ביטויי מפתח רלוונטים. יחד עם זאת, זכרו, כי יש לעשות זאת באופן מושכל ולא בצורה מאולצת. אם אתם לא מצליחים לשלב ביטוי מפתח בכותרת באופן טבעי וזורם, עדיף לוותר על כך.
« הקודם
הבא »
פוסטים אחרונים
Airbnb – גם לצימרים ומלונות קטנים

Airbnb – גם לצימרים ומלונות קטנים

אז, למה כדאי לך להיות בבוקינג?

אז, למה כדאי לך להיות בבוקינג?

אתרי הזמנות בתיירות – דברים שכדאי לדעת

אתרי הזמנות בתיירות – דברים שכדאי לדעת

פייסבוק ממשיכה למקד מודעות

פייסבוק ממשיכה למקד מודעות

צרו איתנו קשר

לפרטים נוספים וקביעת פגישת היכרות השאירו פרטים או חייגו: 073-759-9788






Booking.com
מי אנחנו

חברת זזים ברשת מעניקה שירותי שיווק אונליין לעסקים בכל פלטפורמה אפשרית, בהתאמה אופטימאלית לצרכי העסק והתבנית התדמיתית שלו.

שיווק דיגיטלי
  • ניהול רשתות חברתיות
  • פרסום ממומן – PPC
  • קידום אורגני – SEO
  • שיווק באמצעות תוכן
עיצוב ופיתוח
  • עיצוב ובניית אתרים
  • הנגשת אתרים
  • שיפור יחסי המרה – CRO
הירשם לניוזלטר




כל הזכויות שמורות לזזים ברשת
טלפון 073-759-9788  |   זזים בפייסבוק
גלילה לראש העמוד