בניית אתר בית לעסק שלך במקום לפרסם אותו בפורטלים ייעודים ומנועי חיפוש פנימיים משולה למגורים בשכירות אל מול רכישת נכס. נכון, לכל אחד מהצדדים יש את היתרונות והחסרונות, אבל כל מי שאמר 'אין כמו בבית' – צדק. בכל מה שקשור לפרסום, קידום, ושיווק העסק שלכם, אתר בית הופך להיות נכס משמעותי, אולי המשמעותי ביותר, והוא זה שיקדם את תהליך הפרסום, החשיפה והבאת הלקוחות החדשים.
קחו את השליטה לידיים שלכם
כאשר אתם מפרסמים בפורטלים שונים, אתם נתונים לגחמות של צד נוסף. אם הוא יבחר להוריד את הפורטל מהאוויר, אם הוא יבחר לפרסם בנוסף אליכם דברים שמנוגדים לאינטרסים שלכם, אם הוא יפרסם גם מתחרים שלכם- כל אותם דברים אינם נתונים לשליטתכם ולא מאפשרים לכם את הפיקוח והבקרה הנדרשים לאחר פרסום העסק.
להשקיע בעתיד הווירטואלי של העסק
השקעה בבניית אתר בית יכולה להיות מעט יותר ארוכה, אך אין ספק שהיא יותר משתלמת. כאשר הגולשים יגיעו אל אתר הבית שלכם, תוכלו לנטר אותם, לנתח מאין הם הגיעו, למצוא דרכים לגרום לתנועה גבוהה יותר, והחשוב מכל – לגרום לגולשים האקראיים להפוך ללקוחות קבועים. אתם שולטים על איך יתנהגו הגולשים כאשר הם נמצאים בדף הבית שלכם, ואתם אלה שתניעו אותם לפעולה אמיתית.
צרו יציבות באמצעות אתר בית
אל תשכחו את היתרון הגדול מבחינת יציבות אשר קיים בבניית אתר בית משלכם. כאשר אתם מסתמכים על פורטלים אחרים או מנועי חיפוש אתם למעשה מניחים את כספכם על קרן הצבי, שכן אין לדעת מה אמינות האתר ומה תוחלת החיים שלו. אתרים שאינם בשליטתכם יכולים להסגר מחר, ואז אתם נשארים ללא תמורה וללא אפיק פרסומי מניב.
בטלו את התלות הקיימת באתרים חיצוניים וצרו אתר בית לעסק שלכם, שישמש כעוגן ויאפשר לנוכחות האינטרנטית שלכם ושל העסק שלכם לצמוח ולהתפתח במהרה.