איתור לקוחות בפייסבוק היא מלאכה מורכבת שרבים מנסים לפצח. למרות שבוודאי שמעתם על טקטיקות מכירה שונות למשיכת לקוחות, הרי שהן לא יעבדו אם לא תדעו לזהות את האזורים בפייסבוק בהם הלקוחות שלכם נמצאים.
1. עקבו אחר דפים דומים לשלכם. מעקב אחר מספר דפים הפועלים בתחום שלכם, יכול לעזור לכם להבין לאילו סוגי תכנים הלקוחות שלכם מתחברים, ולשכפל את המודל המצליח. הביטו על הפוסטים בעמודים השונים. את אילו שקיבלו את מירב הלייקים שמרו ונסו לייצר תוכן דומה בעמוד שלכם.
2. נתונים על האוהדים הקיימים שלכם. אם העמוד שלכם מושך אוהדים באופן קבוע, אפילו אם בקצב נמוך, כדי לבדוק מה מאפיין אותם. תוכלו לדעת זאת בעזרת כלי נתוני הקהל בדף הפייסבוק שלכם. הכלי נמצא בלשונית "הגדרות" בדף שלכם, תחת תת הקטגוריה "אנשים". כאן תוכלו ללמוד הרבה על הקהל שלכם. כמו למשל, גילאים, אזורי מגורים, שפות, זמני ביקור בדף במהלך השבוע ועוד. כך תוכלו להתאים את זמני העלאת התוכן ואת המסרים לקהלים שמביעים עניין גובהה יותר בתוכן שלכם, בזמן שבו הכי נוח להם לצרוך אותו.
3. השתמשו בכלי הקהלים. כלי הקהלים הוא מנגנון פילוח המאפשר לקבל תובנות לגבי הימצאות קהלים בפייסבוק על פי אפיון. כלי הקהלים נגיש לשימוש מתוך מנהל המודעות של פייסבוק. אם טרם פתחתם חשבון מפרסם, מדובר בפעולה פשוטה למדי, הדורשת מכם להיכנס למנהל המודעות, ומשם לעבור ללשונית כלים. בתוכה תמצאו את כלי הקהלים.
השימוש בכלי מיועד לכל מי שרוהצ לדעת האם קהל המטרה שלו נמצא בפייסבוק (וכן, יש מקרים שהוא לא) ובאיזו כמות. שימוש בכלי הזה מאפשר לכם לחסוך את המעבר דרך הגדרת קמפיין פייסבוק שלם רק כדי לגלות שהקהל שלכם קטן מידי.